Onze klant

DM-Power

DM-Power uit Heverlee is een erkend verdeler van elektrotechnisch materiaal. Ze verdelen hun producten over heel België en Luxemburg en mogen heel wat groothandels tot hun rekening nemen. 

Toen DM-Power een nieuw product wilde lanceren, zochten ze een manier om dit succesvol in de markt te zetten én hun social media bereik te vergroten. 

 

Gerichte Facebook-advertenties die rechtstreeks inspeelden op hun professionele doelgroep.

Een volledige social media metamorfose met een consistente en herkenbare huisstijl.

Opvallende content die technische producten vertaalt naar sterke visuals en duidelijke voordelen.

Slimme e-mailcampagnes om bestaande klanten te activeren en nieuwe leads te genereren.

DM-Power uit Heverlee is een erkend verdeler van elektrotechnisch materiaal. Ze verdelen hun producten over heel België en Luxemburg en mogen heel wat groothandels tot hun rekening nemen. 

Toen DM-Power een nieuw product wilde lanceren, zochten ze een manier om dit succesvol in de markt te zetten én hun social media bereik te vergroten. 

 

Gerichte Facebook-advertenties die rechtstreeks inspeelden op hun professionele doelgroep.

Een volledige social media metamorfose met een consistente en herkenbare huisstijl.

Opvallende content die technische producten vertaalt naar sterke visuals en duidelijke voordelen.

Slimme e-mailcampagnes om bestaande klanten te activeren en nieuwe leads te genereren.

Slimme leadcampagne voor productlancering

DM-Power wilde een nieuw product lanceren én leads genereren. Om dat te bereiken, ontwikkelden we na grondige analyse een gerichte Facebook-advertentie met geïntegreerd formulier. Geïnteresseerden konden hun gegevens achterlaten om een gratis goodiebag te ontvangen (onder voorwaarden). Zo ontstond een laagdrempelige campagne die tegelijk bereik, engagement en waardevolle leads opleverde.

50 inschrijvingen in <30 dagen!
80% meer paginaweergaven!
Social media advertenties van DM-Power op Facebook en LinkedIn

Meer bereik op social media

DM-Power wilde de zichtbaarheid op social media vergroten en een breder publiek aanspreken via Facebook en LinkedIn.

Hiervoor hebben we een doordachte contentmarketingstrategie opgezet, waarbij consistente en relevante content werd gecreëerd en ingepland. Hierdoor werd de interactie op social media verhoogd en kreeg het merk een sterkere online aanwezigheid.

40% meer LinkedIn-volgers​
55% meer Facebook-volgers​

Slimme leadcampagne voor productlancering

DM-Power wilde een nieuw product lanceren én leads genereren. Om dat te bereiken, ontwikkelden we na grondige analyse een gerichte Facebook-advertentie met geïntegreerd formulier. Geïnteresseerden konden hun gegevens achterlaten om een gratis goodiebag te ontvangen (onder voorwaarden). Zo ontstond een laagdrempelige campagne die tegelijk bereik, engagement en waardevolle leads opleverde.

50 inschrijvingen in minder dan 30 dagen
80% meer pagina weergaven
Social media advertenties van DM-Power op Facebook en LinkedIn

Meer bereik op social media

DM-Power wilde de zichtbaarheid op social media vergroten en een breder publiek aanspreken via Facebook en LinkedIn.

Hiervoor hebben we een doordachte contentmarketingstrategie opgezet, waarbij consistente en relevante content werd gecreëerd en ingepland. Hierdoor werd de interactie op social media verhoogd en kreeg het merk een sterkere online aanwezigheid.

40% meer LinkedIn-volgers​
55% meer Facebook-volgers​

DM-Power aan het woord

In deze video vertelt Fritz Maes, zaakvoerder van DM-Power hoe gerichte campagnes en consistente content hebben bijgedragen aan hun online groei.

Play Video

Conclusie

Wil jij ook jouw online aanwezigheid versterken, een succesvolle productlancering doen of meer engagement genereren op social media? Digimove helpt je graag!

Contacteer ons vrijblijvend en ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen! 🚀

Laat ons contact met je opnemen