Jaaroverzicht 2025 | Wat een jaar
Welkom bij de jaarlijkse terugblik van Digimove waarin we alle belangrijkste realisaties en veranderingen bundelen. Fijn dat je het leest, want ja, we zijn hier al een jaar bezig.
Het jaar 2025 stond voor ons vooral in het teken van een stevig fundament leggen, nieuw talent kansen geven en gecontroleerd groeien. En daar zijn wij eigenlijk wel trots op.
We kregen er dit jaar heel wat nieuwe partners bij. VM Outdoor Services, Felix & Jos, Lalina Pups en nog verschillende andere bedrijven sloten zich aan.
Elke nieuwe samenwerking bracht frisse energie, nieuwe uitdagingen en de kans om te tonen dat digitale marketing voor veel bedrijven de verbinding tussen klant en bedrijf is.



Dit jaar is er aan veel verschillende
projecten gewerkt, hier zijn enkele van onze favorieten. We scoorden met twee
ASMR-video’s die inspeelden op de trend en samen meer dan 700.000 views
haalden. Mooi meegenomen.
Maar de echte knaller? De video die we voor DM-Power maakten. We namen een traditioneel “saai” product en zetten het letterlijk in vuur en ijs. Het resultaat: een opvallende, krachtige campagne die zelfs vanuit het buitenland werd gedeeld en DM-Power dichter bij hun doelgroep bracht. Dat soort projecten… die blijven hangen.
Intern hebben we ook even het vergrootglas bovengehaald. Eén ding werd duidelijk, onze diensten verdienden een grondige upgrade. Geen vage termen of onduidelijke categorieën meer, maar een helder, logisch aanbod. Zodat jij, de klant, meteen ziet wat wij, jouw enthousiaste partner, voor je kunnen betekenen.
Een digitale dan toch, onze website kreeg een frisser design, een sterkere structuur en meer persoonlijkheid. Als uithangbord van je bedrijf moet je website natuurlijk een bijblijvende ervaring zijn, het is namelijk hier dat je klanten vaak voor het eerst contact met je maken. Dus dat gezegd zijnde… hoe vind je het hier?
We hadden daarnaast het plezier om twee stagiairs te begeleiden. Jong talent binnenhalen blijft één van de leukste dingen aan Digimove: ze brengen frisse blikken, scherpe vragen en nieuwe inspiratie. In ruil daarvoor geven wij hen de kans om zich te bewijzen, de opportuniteit om aan leuke projecten mee te werken en veel verantwoordelijkheid. Bedankt Luiz en Arno!


Dit jaar was er eentje met vaart. Veel nieuwe klanten, mooie projecten en een team dat sterker werd dan ooit. En toch voelt het vooral alsof dit nog maar de opwarming was.
In 2026 willen we groeien, verbeteren en nieuw talent vinden. Bedankt om erbij te zijn en blijf ons volgen, want er komt nog heel wat aan. 🚀