/
Groeiverhalen/Felix&Jos

Het Motorhart van Limburg

Felix & Jos

Felix en Jos 1

Passie op wielen, nu ook online.

Felix & Jos is het motorhart van Limburg. De opdracht? De online community uitbreiden en de band met klanten versterken. Digimove zette de digitale motor in gang met social media beheer, advertising, e-mailmarketing en Google Ads.

Content die de motor doet draaien

Felix en Jos hadden qua social media al een mooie basis, veel Facebookvolgers en mooi beeldmateriaal. Maar ze waren klaar voor een hogere versnelling. We creëerden sterke visuals, herintroduceerde de merkkleuren in posts en brachten consistentie en karakter naar de feed. We trokken de minder presterende kanalen (zoals Instagram) gelijk en versterkte de band tussen motorhuis- en liefhebber.

Meer horsepower in elke advertentie

Via Meta-campagnes richtten we ons op actieve motorrijders in de regio. Met sterke visuals en duidelijke boodschappen groeide het bereik en ontstond meer betrokkenheid rond het merk.

Razendsnelle mails

Gerichte nieuwsbrieven met acties, onderhoudstips en events hielden klanten betrokken, ook buiten het motorseizoen. Zo bleef Felix & Jos top-of-mind bij hun community en genereerden ze extra verkopen in de maanden waarin die normaal stilvalt.

Zichtbaar op elk kruispunt

Met gerichte zoekcampagnes rond onderhoud, accessoires en motorverkoop bereikten we nieuwe klanten die actief op zoek waren naar hun volgende rit.

Resultaat

Zwart op Wit

Op volle toeren draaien

Met indrukwekkende cijfers en blijvende resultaten schakelen Digimove en Felix & Jos samen naar blijvende groei. Want deze resultaten behaal je samen als partners, niet als een dienstverlener.

Ontwerp zonder titel 18 1

Laat ons contact met je opnemen