De poort openen naar digitale groei.
GiBiDi, specialist in poortautomatisatie, heeft een sterke reputatie in Zuid-Europa, maar in België bleef de naam nog te vaak onbekend. De uitdaging: installateurs en verdelers overtuigen van de kwaliteit van GiBiDi. Digimove opende de digitale poorten met een strategie die bereik, herkenning en vertrouwen bracht.
We begonnen met een duidelijke online identiteit. Met consistente branding, sterke visuals en regelmatige updates werd het merk herkenbaar voor installateurs en professionals. Elke post werd gecreëerd met als doel vakkennis en betrouwbaarheid overbengen. De perfecte combinatie voor hun doelgroep.
Met gerichte campagnes bereikten we precies wie we moesten bereiken. De advertenties benadrukten kwaliteit en expertise, en zorgden voor meer zichtbaarheid bij installateurs en beslissingsnemers. GiBiDi werd een naam die bleef hangen.
We bouwden doelgerichte nieuwsbrieven die kort, relevant en visueel sterk waren. Geen overbodige info, enkel waardevolle updates, acties en tips. Zo bleven ze herkenbaar, relevant en werden ze een gespreksonderwerp bij de doelgroep.
Met slimme zoekadvertenties stond GiBiDi vooraan in Google op termen als “poortautomatisatie” en “installateur poortmotoren”. Elke klik bracht nieuwe professionals rechtstreeks naar de webshop en partners.
Een merk dat blijft plakken